به گزارش روابط عمومی شهرداری خورموج؛ روز گذشته شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خورموج با مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری بوشهر دیدار کردند.

در این دیدار، نصیری رئیس شورای اسلامی شهر خورموج با اشاره به نیازهای شهر خورموج جهت توسعه گفت: یکی از اصلی ترین نیازهای توسعه یک شهر بروز رسانی دانش فنی کارشناسان شهرداری و اطلاعات اعضای شورای اسلامی در خصوص مسائل اداری و مالی می باشد که با توجه به تغییرات نیاز است به این مهم توجه ویژه صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به مصرفی بودن شهر خورموج نیاز است اعتبارات تملک دارایی به پروژه های شهرداری تخصیص یابد.

نصیری افزد:علیرغم اینکه تعداد زیادی از نیروهای اداری و خدماتی در سالهای اخیر بازنشسته شده اند و شهر نیز توسعه یافته اما تا کنون مجوز بکار گیری نیرویی در این حوزه ها داده نشده و خدمات رسانی به مردم را دچار کندی می کند.

افزایش اعتبارات ارزش افزوده از دیگر خواسته های رئیس شورای اسلامی شهر خورموج بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج اضافه کرد: با توجه به اینکه در سالهای گذشته بخشی از آسفالت بلوار بسیج ترمیم شد اما به دلیل هزینه های بالای این ترمیم، نیاز است سهمیه قیر رایگان شهرداری خورموج جهت این پروژه تخصیص داده شود.

در ادامه مهندس کاشفی شهردار خورموج با اشاره به اعتراض اهالی روستاهای در مسیر جاده چارک نسبت به دفن زباله ها در این جاده گفت: جهت ایجاد سایت تفکیک و بازیافت پسماند شهرداری خورموج که همه شهرهای شهرستان از آن استفاده میکنند، نیازمند مساعدت است.

شهردار خورموج ادامه داد: با توجه به مراجعات مردم در خصوص مشکلات موجود در طرح تفصیلی، خواستار تسریع در روند بازنگری در این طرح هستیم که مشکلات کمتری را برای شهروندان شاهد باشیم.

مهندس کاشفی اضافه کرد: در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری نیازمند مساعدت دفتر امور شهری هستیم که بتوانیم وابستگی شهرداری به ارزش افزوده را کاهش دهیم.

محمودی مدیر کل دفتر امور شهری و شورها استانداری بوشهر در این نشست همدلی میان اعضای شورای اسلامی و شهردار خورموج در پیگیری حل مشکلات شهروندان را ستود و گفت: این همدلی مدیران بالادستی را نسبت به حل مشکلات این شهر دلگرم می کند و بخشی از مشکلات مردم که وابسته به شهرداری است کاسته خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها