شهردار خورموج: درختان کنوکارپوس خیابان امام خمینی (ره) را در مجاورت جاده سلامت بازکاری کرده ایم که بخشی از کمربند سبز شهر را با این درختان تکمیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خورموج؛ عملیات اجرایی اصلاح پیاده رو و کانال دفع آبهای سطحی خیابان امام خمینی (ره) آغاز شد.

مهندس کاشفی شهردار خورموج در همین زمینه گفت: مدتها شاهد آب گرفتگی در خیابان امام خیمنی (ره) بودیم و این معضل در زمان بارندگی موجب ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان شده بود که نیاز بود کانال دفع آبهای سطحی این خیابان اصلاح شود.

محمد جواد کاشفی با اشاره به جایگزینی فضای سبز خیابان امام خمینی (ره) ادامه داد: از دیگر دلایل اصلاح این پیاده رو می توان به وجود درختان کنوکارپوس و ریشه های مهاجم این درخت اشاره کرد که باعث تخریب سیستم دفع فاضلاب منازل مسکونی شده بود که با درختان غیر مهاجم، زینتی و سایه انداز جایگزین خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد کمربند سبز شهر خورموج گفت: با توجه به مقاومت بالای درختان کنوکارپوس و تجربه موفق قبلی نسبت به انتقال و بازکاری این درخت، درختان خیابان امام خمینی (ره) را در مجاورت جاده سلامت بازکاری کرده ایم که بخشی از کمربند سبز شهر را با این درختان تکمیل کنیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها