شهردار خورموج در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی میدان و معابر حسینیه میرزا گفت: این پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بافت فرسوده و باز آفرینی محلات ناکارآمد شهری با مشارکت اداره کل راه و شهر سازی استان بوشهر و شهرداری خورموج اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خورموج؛ در دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار و معاون استانداری بوشهر، امام جمعه و فرماندار شهرستان دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر خورموج، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان دشتی عملیات اجرایی پروژه ساماندهی میدان و معابر حسینیه میرزا و بازار صفا آغاز شد.
مهندس کاشفی شهردار خورموج در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: این پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بافت فرسوده و باز آفرینی محلات ناکارآمد شهری با مشارکت اداره کل راه و شهر سازی استان بوشهر و شهرداری خورموج اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در هفته دولت پروژه‌های ادامه بلوار شهدای انتظامی، آسفالت معابر و پیاده رو سازی به بهره برداری می‌رسد.
شهردار خورموج خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۵ پروژه در حوزه‌های متعدد از جمله درآمد زایی، آسیب‌های اجتماعی، عمرانی و … در نقاط مختلف شهر در حال اجرا می‌باشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها